عشق بلوچ داستان دیگر بود
 
عــــاشـــقانــــه
 
 
شنبه 16 بهمن 1389برچسب:, :: 13:48 ::  نويسنده : رویایی با تو بودن

عشق بلوچ داستان دگر بود

 

من از دیم زاران خشک و تشنه

از سرزمین داسهای بیکار

از دستهای گره خورده نحیف

بر گرد زانوان نا امید

خیره به آسمان سترون بلوچستان

من از کویر لوت و برهوت پایکوبان

به مهمانی جنگل کاغذی تو آمده بودم !

بزرگان قبیله ام به وزن شب گیسوانم

 

به وزن  معصومیت و صبوری  گله آهوان چشمانم

مهریه ام را کاروان شتری از سکه های طلا بریدند

سکه های طلا را خط زدم

هم وزن نامه های عاشقانه ات وفا نوشتم

پشت به قبیله جدا افتادم از گله گنجشکان

پر پر زدم تا  باورم شد سراب و آب

هر دو از جنس بیابانند !؟

ای گجر ... ای صد پشت غریبه

وقتی سهم من ازبهار شکوفه گریستن است

هدیه ام را به من باز گردان

همان قلبی را

که روزگاری به کوری تنگ چشمان

چونان مهره ای نظر قربانی

هر روز بر گردنت می آویختم

قلبم را به من باز گردان

تا بدانی عشق بلوچ داستان دگر بود

و خشم بلوچ داستان دگر

 

«اثری از نسرین بهجتی »

 



نظرات شما عزیزان:

ماندانا
ساعت2:33---22 بهمن 1389
وبلاگت خیلی قشنگه .اگه ممکنه بهم یاد بده چه جوری شکل موس رو عوض کنم .ممنونت میشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


یادمون باشه که هیچکس رو امیدوار نکنیم بعد یکدفعه رهاش کنیم،چون خرد میشه،میشکنه،و آهسته میمیره ...یادمون باشه که قلبمون رو همیشه لطیف نگه داریم تا،کسی که به ما تکیه کرده سرش درد نگیره...یادمون باشه قولی رو که به کسی میدیم عمل کنیم ...یادمون باشه هیچوقت کسی رو بیشتر از چند روز چشم به راه نذاریم چون امکان داره زیاد نتونه طاقت بیاره ...یادمون باشه اگه کسی دوستمون داشت بهش نگیم برو نمیخوام ببینمت چون زندگیش رو ازش میگیریم ... یادمون باشه هر موقع خواستیم از کسی جدا بشیم بهترین راه اینه که بهش بگی برای همیشه خدانگهدار،شاید طرف مقابلت ناراحت بشه و قلبش بشکنه ولی بهتر از اینه که منتظر بمونه
آخرین مطالب
پيوندها

 تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک منو با اسم «عاشقانه»

 لینک کنید و به من خبر بدین منتظرتون

هستم عاشقانه بی بهونه

http://nilufarabi.loxblog.com







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 41
بازدید ماه : 661
بازدید کل : 145286
تعداد مطالب : 205
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



ستار

سلام

آرشیو کد آهنگ

دانلود همین آهنگ